Nuffnang Ads

Friday, December 24, 2010

cerita kedai kopi

mood: sedng mendgr tutorial drpd seorg ibu yg bergelar mama.(belebel@leteran) plz stop the music.music.
(-__-")
klo diam,kata memberontak,dan diaju bermacam2 soalan, klo melawan kita berdosa.. so, anak2 sekalian, biasanye korang akan buat apa apabila diberi ceramah free oleh ibu bapa korang?? knp kesalahan kita j yg nmpak? kenapa kelebihan kita x prnh nmpk??*aku ada kelebihan jgk tau.haha.. korang tgk x lagi cerita "aku x bodoh"? fuh.. cerita terbaik tu.. time aku tgk cerita tu kan, aku ckp kat kawan aku sebelah."klo ajak fmly tgk ni best gak kan" hahaha. nak tau knp? biar aku kasi sinopsis ckit pasal cerita tu..cerita dia tntng fmly yg x pernh nmpk kelebihan anak diorng malahan lebih mencari kesalahan anak diorng, wlopon anak mereka membuat kebaikan, tetap nmpk jhat dimata fmly diorng. nak tau cmne last sekli fmly diorng sedar perbuatan mereka tu? mereka terbaca blog rintihan anak diorng tu.. hahaha.. klo la mama aku boleh baca blog, fuhh.. tapi kena la ajar mama aku buat fb dulu. baru dikatakan mamamoden. fewitt!! haha. k la semua, esok jmpa lagi sebab tomorrow kan never die bab kata omputih.. :)

No comments:

Post a Comment